.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی یکشنبه

تحولات چند روز اخير در مورد سازمان حج و زيارت درحالي صورت گرفت كه قبل از آن نظر مخالف رهبر معظم انقلاب به مسئولين دولتي در اين زمينه ابلاغ شده بود. منابع آگاه مي گويند عليرغم نظر مخالف رهبري الحاق سازمان حج و زيارت به سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري اقدام عجيبي است كه هيچ توجيهي ندارد. حكم ديروز رئيس جمهور به معاون خود به عنوان رئيس سازمان ميراث فرهنگي براي رسيدگي به وضعيت زائراني كه در حوادث تروريستي روزهاي اخير عراق شهيد شده اند و همينطور بركناري قهرودي از رياست سازمان حج و زيارت و انتصاب علي ليالي به جاي وي توسط مشائي برخلاف نظر رهبري است كه قبلا ابلاغ شده بود.

رئيس جمهور مصر در اظهاراتي خشم خود نسبت به ايران و حزب الله لبنان رانشان داد. به گزارش تابناك به نقل از « الاهرام » مبارك كه در سالروز آزادي صحراي سينا سخن مي گفت گفته است : « اي ايران و حزب الله هر كاري مي توانيد انجام دهيد هردخالتي در امور داخلي ما اعمال كنيد هر تروريستي را كه مي شناسيد به خاك ما بفرستيد اما از غضب ما هم بترسيد از شمشير و سپر ما هم بترسيد و بدانيد ما اين دخالت ها را فراموش نمي كنيم » . دولت مصر پس از جنگ غزه تلاش كرده است با تخريب ايران و دامن زدن به اختلاف اعراب با ايران به نوعي حيثيت از دست رفته اش ميان ملت هاي عرب را بازيابي كند به گونه اي كه در چند ماه اخير مقامات مصري بارها به ايران اتهامات بي پايه زده اند كه جديدترين آنها ماجراي دستگيري جاسوساني بود كه دولت مبارك ادعا مي كرد عوامل ايران و حزب الله هستند.

حميد مولانا شهروند آمريكائي كه مشاور احمدي نژاد نيز هست ستاد تبليغات رياست جمهوري وي در آمريكا را فعال كرده است . به گزارش تابناك به نقل از « شفاف » اين ستاد كه با ارسال ايميل هايي به دنبال جذب همراهاني براي خود است شعار « شكر نعمت نعمت صدافزون كند » را براي خود برگزيده است . اين سايت ستاد ياد شده را خودجوش دانسته است . بنابر اين گزارش در اين ايميل آمده است : با توجه به رقم بالاي هموطنان ساكن اين شهر و مناطق حومه آن در ايالت هاي مريلند و ويرجينيا پيش بيني مي شود شاهد حضور چشمگير ايرانيان در پاي صندوقهاي راي و اعلام حمايت يك پارچه از فرزند صديق مملكت باشيم . در پيام تبليغاتي حاميان رئيس جمهور فعلي ايران آمده است : ما ايرانيان در هر جاي دنيا كه باشيم خرداد امسال اين شعار را برلب خواهيم داشت : شكر نعمت نعمت صد افزون كند. به نوشته وبلاگ يكي از ايرانيان مقيم واشنگتن در انتهاي اين پيام نيز نام برخي گروه هاي حامي اين جريان از جمله جمعي از دانش آموختگان مسلمان دانشگاه هاي جورج تاون جورج ميسون و آمريكن جمعي از ايرانيان مقيم محله پوتومك بتزدا و راكويل انجمن شعر پروفسور حميد مولانا نتووريه كارپا (شعبه واشنگتن ) و جمعي از دوستداران استاد رضا براهني آمده است . يادآوري مي شود دولت براي بنيادي كه زير نظر حميد مولانا اداره مي شود در لايحه بودجه سال جاري 339 ميليون تومان بودجه پيشنهاد كرد كه مجلس نيز متاسفانه اين بودجه را تصويب كرده است !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.